انتشار یافته در مهر ۱۲, ۱۳۹۷ at ۷:۳۸ ق.ظ
تعداد دفعاتی که یک مصرف کننده در معرض یک تبلیغات تلویزیونی یا آگهی معمولی مجله قرار میگیرد را در نظر بگیرید و آن را با میزان در معرض قرار گرفتن با هدیه تبلیغاتی مانند خودکار و یا لیوان مقایسه کنید. یک مطالعه اخیر اظهار داشت که تبلیغات تلویزیونی و مجلهای هر دو دارای هزینه نسبی بالایی به ازای هر تاثیرگذاری هستند که این هزینه برای هدایای تبلیغاتی ارزان طبق نظر کارشناسان، به طور متوسط بسیار پایینتر، به ازای هر تاثیرگذاری است. این مطالعه نشان داد که هدایای تبلیغاتی به وضوح دارای مزایای به مراتب بیشتری در مقایسه با تبلیغات معمولی هستند، چرا که آنها ۶۶ درصد نسبت به فرمهای رایج تبلیغاتی موثرتر هستند.
به دلیل ماهیت مفید و کاربردی آنها، هدایای تبلیغاتی معمولا از فردی به فرد دیگر منتقل میشوند. یک مطالعه انجام شده توسط سازمان ASI اذعان داشت که بیش از نیمی از مصرف کنندگان هدایای تبلیغاتی نفیس آنها را به جای دور انداختن به شخص دیگری میدهند.
هنگامی که یک مشتری این کار را انجام میدهد، برند تجاری شما از مزایای افزایش میزان تاثیرگذاری بهره مند خواهد شد.
هدایای تبلیغاتی نشان دادهاند که میتوانند تاثیری پایدار بر مشتریان فعلی و بالقوه داشته باشند که منجر به تولید فرصتهای جدید و فروش بیشتر میشود. نمودارهای اینفوگرافیک ما به عنوان یک رسانه تبلیغاتی نشان میدهد که محصولات تبلیغاتی نرخ موفقیت تماس ۵۰٫۷٪ دارند. این بدان معنی است که هنگامی که کالای تبلیغاتی یک تماس برای اقدام بر روی وب سایت و یا تماس دریافت میکنند در مقایسه با سایر فرمهای سنتی و معمول تبلیغاتی مانند تلویزیون و رادیو میزان بیشتری را شامل میشوند.
ما طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی عالی را در اختیار داریم . برای اطلاعات بیشتر از فروشگاه ما دیدن کنید! اگر شما نتوانستید کالای موردنظر خود را پیدا کنید، ما اقلام دیگری را نیز علاوه بر لیست موجود عرضه میکنیم که برای دسترسی به آن باید با ما در تماس باشید! یکی از کارکنان صمیمی ما قادر به پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.
بزرگترین منفعت برای مشتریان با استفاده از کالاهای مارک دار این است که میتواند شور و شوق زیادی در مشتریان در مورد ارزش برند تجاری شما ایجاد کند و احساسات آنها را درگیر کرده و توسعه دهد. کمپین بازاریابی کوکا کولا را به مدت ۲ سال به یاد بیاورید “یک کوکاکولا به اشتراک بگذارید” که شامل نام شخصی افراد بر روی بطریهای کوکاکولا در انگلستان بود. این کمپین یک رابطه شخصی قوی با مصرف کنندگان بوجود آورد به طوریکه میتوانستد مستقیما با کارخانه تماس بگیرند و درخواست کنند تا نام آنها بر روی بطریها حکاکی شود.
کوکا کولا که در وب سایت کمپین خود اظهار داشت: بیش از ۷۳۰٫۰۰۰ بطری شیشه ای از طریق فروشگاه تجارت الکترونیک آنها شخصی سازی شد. این یک تعامل بزرگ با مشتریان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و علاقه آنها به برند تجاری بود و باعث افزایش تعامل با آن شد.
ارائه هدایای مارک دار میتواند مراحل ایجاد روابط با مشتریان موجود را تنظیم کند. هدایای تبلیغاتی و محصولات تبلیغاتی نشان میدهد که شما یک برند متمایز و جذاب هستید که از هویت تجاری برخوردار است. هنگامی که احساسات آنها برانگیخته میشود، مصرف کنندگان در مورد یک برند تجاری اشتیاق پیدا میکنند. این پاسخ عاطفی را میتوان در انواع رسانههای تبلیغاتی مختلف از جمله کالاهای مارک دار که یک راه بسیار خوبی برای تقدیر از برند تجاری هستند مورد استفاده قرار دارد. فارغ از اینکه یک برند ماجراجو یا خلاق باشد، هدایای تبلیغاتی میتوانند یک پایگاه از طرفداران برای شما به ارمغان بیاورند که نسبت به شما متعهد هستند. ارتباط قوی بین Red Bull و ورزشکاران را به یاد بیاورید. فقط دیدن لوگوی ردبول بر روی قوطی نوشیدنیها میتواند یک حس هیجان و شور و شوق در مشتریان ایجاد کند.
نشان دادن تعهد به مشتریان فعلی میتواند نتایج موثر و عمیقی در کسب و کار شما داشته باشد. یک مطالعه اخیر ادعا کرده است که “هزینه جذب یک مشتری جدید بیشتر از پنج برابر نگه داشتن یک مشتری فعلی است”. این نشان میدهد که تعهد به نام تجاری قطعا ارزش سرمایه گذاری دارد. ارائه هدایای تبلیغاتی خاص شخصی و سفارشی به مشتریان فعلی راه بسیار موثری برای حفظ اشتیاق آنها به برند تجاری شما است. مزیت اصلی این نتایج این است که شما میتوانید بر مشتریان موجود متمرکز شوید، که میتواند به طور چشمگیری بازده سرمایه شما را افزایش دهد.
هدایای تبلیغاتی نفیس با در نظر گرفتن میزان برداشت و تاثیرگذاری یک راه مقرون به صرفه (ایجاد تاثیرگذاری یک جنبه از یک آگهی خاص است) در مقایسه با اشکال دیگر رسانههای تبلیغاتی است. کالاهای مارک دار تبلیغاتی هزینههای کمتر به ازای تاثیرگذاری را نسبت به فرمهای معمول تبلیغات مانند روزنامهها، تبلیغات تلویزیونی و مجله دارند. از آنجا که فرمهای معمول تبلیغاتی اغلب غیر مستقیم و غیر فعال نسبت به کاربران خاص هستند، مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی تخصصی این است که اغلب میتوانند محصولات یک تعامل بسیار فعال تر با مصرف کنندگان ایجاد کنند.