انتشار یافته در مهر ۱۲, ۱۳۹۷ at ۷:۳۸ ق.ظ
تعداد دفعاتی که یک مصرف کننده در معرض یک تبلیغات تلویزیونی یا آگهی معمولی مجله قرار میگیرد را در نظر بگیرید و آن را با میزان در معرض قرار گرفتن با هدیه تبلیغاتی مانند خودکار و یا لیوان مقایسه کنید. یک مطالعه اخیر اظهار داشت که تبلیغات تلویزیونی و مجلهای هر دو دارای هزینه نسبی بالایی به ازای هر تاثیرگذاری هستند که این هزینه برای هدایای تبلیغاتی ارزان طبق نظر کارشناسان، به طور متوسط بسیار پایینتر، به ازای هر تاثیرگذاری است. این مطالعه نشان داد که هدایای تبلیغاتی به وضوح دارای مزایای به مراتب بیشتری در مقایسه با تبلیغات معمولی هستند، چرا که آنها ۶۶ درصد نسبت به فرمهای رایج تبلیغاتی موثرتر هستند.
به دلیل ماهیت مفید و کاربردی آنها، هدایای تبلیغاتی معمولا از فردی به فرد دیگر منتقل میشوند. یک مطالعه انجام شده توسط سازمان ASI اذعان داشت که بیش از نیمی از مصرف کنندگان هدایای تبلیغاتی نفیس آنها را به جای دور انداختن به شخص دیگری میدهند.
هنگامی که یک مشتری این کار را انجام میدهد، برند تجاری شما از مزایای افزایش میزان تاثیرگذاری بهره مند خواهد شد.
هدایای تبلیغاتی نشان دادهاند که میتوانند تاثیری پایدار بر مشتریان فعلی و بالقوه داشته باشند که منجر به تولید فرصتهای جدید و فروش بیشتر میشود. نمودارهای اینفوگرافیک ما به عنوان یک رسانه تبلیغاتی نشان میدهد که محصولات تبلیغاتی نرخ موفقیت تماس ۵۰٫۷٪ دارند. این بدان معنی است که هنگامی که کالای تبلیغاتی یک تماس برای اقدام بر روی وب سایت و یا تماس دریافت میکنند در مقایسه با سایر فرمهای سنتی و معمول تبلیغاتی مانند تلویزیون و رادیو میزان بیشتری را شامل میشوند.
ما طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی عالی را در اختیار داریم . برای اطلاعات بیشتر از فروشگاه ما دیدن کنید! اگر شما نتوانستید کالای موردنظر خود را پیدا کنید، ما اقلام دیگری را نیز علاوه بر لیست موجود عرضه میکنیم که برای دسترسی به آن باید با ما در تماس باشید! یکی از کارکنان صمیمی ما قادر به پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.